Powered By Blogger

vineri, 26 februarie 2010

Miros imbietor



Am vazut pe langa lac,
La baza unui copac

Un frumos maro palat,
O paleasca de cacat.

Ma aplec eu frumusel
Ca sa vad ce e cu el

Iar cand dau sa ma ridic
Drept cu fata-n cacat pic.

Si ma scol de jos apoi,
Pe haine numai noroi

Iar pe fata tot murdar
De superbul balegar.

Mi se face brusc o greata,
Ma ingalbenesc la fata.

Imediat iese pe gura
O ditamai boratura.

Cu bucati nemestecate,
Erau si paste cu lapte

Intr-un sos galben-verzui
Precum frunza plopului

Si avea un gust amar,
Ceai hepato-biliar.

Intinsesem in verdeata
Masa mea de dimineata

Si scoteam din a mea nara
Ce mancase unu aseara.

Mai ma sterg in drum spre casa,
De cacat sa nu miroasa

Si ma duc drept la veceu
Sa fac ce-am vazut si eu.


Autor: Kinky'n Park

Un comentariu:

eras3r spunea...

Eu sunt primul ce citesc,
Acest mirific text!

Vreau sa spun, doar ca sa stii,
P*** tu mi-o vei Belii,

Coa...e de mi le ti,
De cacat tu vei musti.

Doua fete si-un pahar
Un barbat si un borcan
Sa nu mai apuci 1 An!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Bloody Creeps. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Bought to you by Free Blogger Template Place | Wordpress by Wpthemesfree